AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • masa pelepasan:2024-01-17 08:14:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:213
  • Penerangan pantas:

    Ajax,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet

Kandungan artikel

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;,AjaxHarga pengubah 1000 KVA, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan,AjaxBerapa banyak pengubah ujian kering, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

AjaxOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

MudaPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga,AjaxHarga pengubah kotak 1600, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.


AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama



Mod wayar pengubah jenis kering:

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Julat produkPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Mari kita lihat.Pada pengurusan muatan:

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

AjaxBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

AjaxMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama memberi anda AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama oleh syarikat kami, perkhidmatan AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama. AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AjaxPengubah jenis kering 1250KWApakah jenis barisan pengeluaran utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!